xa2 goes to Transilvaniara

uztaila 30, 2011

Omenaldiak beti berandu

Filed under: Euskaraz — xa2ds @ 11:59 am

Joseba Vicario hil dela esan dostie…
Urteetan ez dot ikusi, ez dut bere berririk izan, baina nere bizitzan eragin handia izan daben pertsona DA.
Nire lehenengo idazkiak berari pasatu eta berak zuzendu zizkidan, eta nire jakinmina bultzatu dauen pertsonetako bat bera izan da. Tutore izan neben EGBko 4., 7. eta 8. mailatan eta berak esandako hainbat gauza, gomendatutako hainbat liburu eta bizi izandakoak ez dauzkat ahazteko.
Joan da, ez dau bueltarik…

Iruzkin 1 »

  1. nik ere bere ikaslea izan nintzen 2 DBH-n eta asko maite nuen irakasle bezala nik ere hainbat liburu gomendatu zizkidan irakurtzeko eskerrik asko.

    Goian Bego Joseba

    Iruzkin by Kepa Cueto Serrador — abuztua 1, 2011 @ 6:30 pm | Erantzun


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Utzi erantzun bat

Blog at WordPress.com.

